עורך דין תאונות דרכים בבית שמש

תושבי בית שמש והסביבה? בשנים האחרונות ניתן לראות כי כבישי ישראל הינם מוכי אסון! תאונות מרובות, נפגעים ואף אובדן נפשות. בהתאם לכך כל אחד מאיתנו עשוי להיות חשוף למעורבות בתאונה הן הולכי הרגל והן הנהגים. בהתאם לכך, חשוב לדעת מהן האפשרויות העומדות בפניכם במקרים בהם הוגש נגדכם כתב אישום בגין גרימת התאונה, או שמא הינכם מעוניינים להגיש תביעת פיצויים בגין נזק פיזי שנגרם לכם. חשוב לדעת כי ייצוג על ידי עורך דין תאונות דרכים בבית שמש עשוי להעניק לכם הגנה מקסימאלית אל מול הערכאות השונות, ולספק עבורכם תחושת ביטחון ככל הניתן.

קיבלתם כתב אישום? כיצד עו"ד תאונות דרכים בבית שמש עשוי לסייע לכם?

עורך דין תאונות דרכים בבית שמש

טרם נציג מספר טיפים אשר עשויים לסייע לכם בבחירת עורך דין תאונות דרכים בבית שמש מקצועי, חשוב להבין כי לבחירת עורך הדין משמעות רבה על חייכם. בעת קבלת כתב אישום בגין מעורבות בתאונת דרכים, צפויים הנהגים הנאשמים לענישה מחמירה לרבות: קנס כספי, שלילת רישיון הנהיגה, עבודות שירות, מאסר על תנאי, מאסר בפועל ועוד. יחד עם זאת, ייצוג משפטי ראוי והולם על ידי עורך דין תאונות דרכים מיומן בבית שמש עשוי להטיב עימכם במעמד הענישה באמצעות איתור כשלים מהותיים בראיות התביעה, ובהתאם לכך להביא לקבלת הסדר מקל או זיכוי מלא מן העבירה המיוחסת לכם.

 

טיפים לבחירת עורך דין תאונות דרכים בבית שמש

עורך דין תאונות דרכים בבית שמש

כפי שצוין קודם לכן,  אין להקל ראש בשלב בחירת עורך הדין, אלא להקפיד על הכללים הבאים:

  • קיום פגישה – חשוב להבין כי להבדיל מעבירות תנועה כאלו ואחרות כדוגמת מהירות מופרזת, רמזור אדום, טלפון נייד וכן הלאה, למעורבות בתאונת דרכים השלכות מהותיות על חייו של הנהג הנאשם לרבות מאסר בפועל! לכן חשוב לקיים פגישה עם עורך הדין בכדי לקבל התרשמות ראשונית. במהלך הפגישה תוכלו לשאול שאלות ענייניות אודות הסיטואציה אליה נקלעתם ולראות האם תשובותיו של עורך הדין מספקות אותכם או שמא מותירות אתכם באוויר ללא פתרון ממשי.
  • בקיאות ומקצועיות – עורך דין מקצועי ומיומן ידע לכוון אותכם בצורה הנכונה והטובה ביותר בכל ההליך הצפוי לכם. בנוסף, בכדי לבחון את חומר הראיות שיש בידי התביעה כנדרש על עורך הדין להיות בקיא בתחום התעבורה ותאונות הדרכים, שמא לא יוכל לאתר כשלים מהותיים ולהביא להקלה בענישה לנהגים הנאשמים. בכדי לבחון את מקצועיותו של עורך הדין, בקרו באתר האינטרנט שלו, שמעו המלצות, קיימו פגישה פרונטאלית, ולאחר מכן תגבשו החלטה ומסקנה בעניין.
  • תחום עיסוקו – יש לציין כי תחום התעבורה הינו תחום רחב ומסועף, ועל כן חשוב שעורך הדין הנבחר יעסוק בתחום זה בלבד! עו"ד המתמחה בתחום התעבורה ותאונות דרכים עשוי להיות בקיא יותר ברזי הדינים השונים מאשר עורכי דין אחרים.
  • המלצות – יש לקחת בערבון מוגבל המלצות הניתנות לכם ממכרים / בני משפחה / חברים, מכיוון שכל אדם חווה את עורך הדין בצורה שונה, וזאת בהתאם לתוצאה הסופית שהתקבלה בעניינם, לכן אנו ממליצים לבקש מעו"ד שיציג בפניכם פרוטוקולים מתיקים הזהים לשלכם שהתנהלו במשרדו בכדי לראות מה היה פסק הדין בעניין.

נדרשים להגיע למשרד הרישוי בבית שמש? להלן הפרטים

במקרה שאתם מעוניינים לבצע פעולה הנוגעת לרישוי הרכב והנהיגה באמצעות משרד הרישוי בבית שמש, עליכם לזמן תור מראש באחת מהדרכים הבאות:

  • באמצעות יישומון – MYVISIT
  • באתר משרד התחבורה
  • חיוג טלפוני למספר – 5678*

שימו לב, במקרה שתגיעו לסניף הרישוי הנ"ל ללא תור, לא תורשו להיכנס ולבצע את הפעולה הנדרשת, לכן חשוב להקפיד לזמן תור לתאריך ולשעה הרצויה. להלן הפרטים המעודכנים אודות משרד הרישוי בבית שמש:

מיקום משרד הרישוי: נגישות: שעות קבלת קהל:
רחוב הרצל מס' 9 , קומה שנייה, בית שמש קיימת נגישות מלאה במשרד הרישוי. ימים א'-ה': 08:00-13:00
עורך דין תאונות דרכים בבית שמש
עורך דין תאונות דרכים בבית שמש

עמדת רשיומט הממוקמת בבית שמש, אילו פעולות  ניתן לבצע בה?

אנו נתקלים בלא מעט מקרים בהם אנשים מזמינים תור למשרד הרישוי מבלי לדעת כי הפעולה הרצויה על ידם ניתנת לביצוע בעמדת רשיומט ללא המתנה בתור ובאופן מיידי. חשוב לדעת כי ניתן לבצע מספר רב של פעולות בעמדת הרשיומט כדוגמת: הנפקת תדפיס נקודות עדכני, תשלום אגרה, קבלת היסטוריה של הרכב וכן הלאה. להלן פרטים אודות עמדת הרשיומט הממוקמות בבית שמש:

מיקום עמדת הרשיומט: שעות פעילות: נגישות:
סניף סופר פארם הממוקם בקניון נעימי ברחוב שד' יצחק רבין 2 – בית שמש ימים א'-ה': 08:30-22:00

יום ו': 08:00-16:00

מוצאי שבת: חצי שעה לאחר יציאת השבת ועד השעה 23:00

יש נגישות מלאה.

 

פרטים אודות תחנת המשטרה בבית שמש, באילו מקרים תידרשו להגיע לתחנה?

במקרה שנגרם לכם נזק פיזי כתוצאה ממעורבות בתאונת דרכים עליכם לגשת לתחנת המשטרה בבית שמש בכדי לדווח אודות קרות התאונה. מיד בתום הדיווח יונפק לכם אישור אותו עליכם לשמור היטב! חברות הביטוח ידרשו ממכם להציג את האישור הנ"ל.

בנוסף, במקרה שהינכם מעורבים בתאונה לרבות: תאונת קורקינט חשמלי, גרם מוות ברשלנות בתאונת דרכים, תאונת דרכים עצמית, תאונת דרכים קטלנית וכן הלאה, ייתכן ותידרשו להגיע לתחנת המשטרה לחקירה באזהרה. חשוב לדעת כי בתום החקירה יוחלט האם להגיש נגדם כתב אישום בגין גרימת התאונה או שמא לסגור את התיק בעניינכם, בהתאם לכך חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים הבקיא בתחומו בכדי לקבל ייעוץ טרם הגיעכם לתחנת המשטרה. להלן הפרטים המעודכנים אודות תחנת המשטרה בבית שמש:

כתובת תחנת המשטרה: טלפון ליצירת קשר: נגישות:
צומת נחום כביש 38 – בית שמש 02-9902222 לא דווח באתר אודות הנגישות.

בעת קבלת כתב אישום, צפויים הנהגים הנאשמים לענישה מחמירה החל מקנס כספי ועד למאסר בפועל. ייצוג משפטי על ידי עורך דין מקצועי ומיומן עשוי להטיב עם נהגים אלו ולהביא להקלה בענישה בהתאם לנסיבות.
לבחירת עורך הדין חשיבות רבה על חייכם, לכן חשוב להקפיד במעמד הבחירה על הטיפים במאמר המלא, לחצו כאן.
דוגמאות לתיקי תאונות דרכים בהם סייענו

 מייל אישי: [email protected]

 מייל אישי: [email protected]

עוד בנושא

עורך דין תאונות דרכים במודיעין

בתי המשפט לתעבורה במדינת ישראל נוקטים בעמדה נוקשה עם נהגים הנאשמים בביצוע עבירות תנועה כדוגמת נהיגה בשכרות, נסיעה במהירות מופרזת, חציית צומת באור אדום וכן

עורך דין תאונות דרכים בירושלים

תאונות דרכים לצערנו הרב נהפכו לחלק מהשגרה שלנו, אנו נתקלים מדי יום בפלטפורמות השונות(טלוויזיה, רדיו, עיתון) בעדכונים שוטפים אודות הקטל בכבישים. בהתאם לנתונים העגומים, כל

עורך דין תאונות דרכים במודיעין

בתי המשפט לתעבורה במדינת ישראל נוקטים בעמדה נוקשה עם נהגים הנאשמים בביצוע עבירות תנועה כדוגמת נהיגה בשכרות, נסיעה במהירות מופרזת, חציית צומת באור אדום וכן

עורך דין תאונות דרכים בירושלים

תאונות דרכים לצערנו הרב נהפכו לחלק מהשגרה שלנו, אנו נתקלים מדי יום בפלטפורמות השונות(טלוויזיה, רדיו, עיתון) בעדכונים שוטפים אודות הקטל בכבישים. בהתאם לנתונים העגומים, כל