עורך דין תאונות דרכים בירושלים

תאונות דרכים לצערנו הרב נהפכו לחלק מהשגרה שלנו, אנו נתקלים מדי יום בפלטפורמות השונות(טלוויזיה, רדיו, עיתון) בעדכונים שוטפים אודות הקטל בכבישים. בהתאם לנתונים העגומים, כל אחד מאיתנו הן הנהגים, הנוסעים והולכי הרגל, עשויים למצוא את עצמנו מואשמים בגרימת תאונת דרכים או שמא עומדים בפני תביעת פיצויים בגין נזק פיזי שנגרם לנו. בהתאם לכך חשוב לדעת מה אומר החוק ומה עליכם לעשות בעת התרחשות תאונת דרכים.

מעורבים בתאונה? עורך דין תאונות דרכים בירושלים כאן בכדי לעשות לכם סדר בדבר. כיצד בוחרים ייצוג משפטי מקצועי, מהי החשיבות של הייצוג, ואילו עונשים צפויים לנהגים הנאשמים? כל אלו ועוד, במאמר.

חשיבות הייצוג משפטי על ידי עורך דין תאונות דרכים בירושלים

עורך דין תאונות דרכים בירושלים - accidents-adv

הליך משפט תעבורתי הינו הליך פלילי לכל דבר ועניין, בהתאם לכך תחת סמכותו של השופט בביהמ"ש להטיל עונשים קשים ומהותיים החל מקנס כספי ועד למאסר בפועל. בעת התרחשות תאונה דרכים בירושלים והסביבה, צפויים הנהגים הנאשמים לעמוד לדין בהיותם צפויים לעונשים מחמירים בהתאם לנסיבות התאונה ותוצאותיה. בהתאם לכך, חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בירושלים הבקיא בתחום ולהעניק לעצמכם ייצוג משפטי מקצועי והולם בעת הצורך. בחירת טובה של עורך דין תאונות דרכים בירושלים עשוי להטיב עם הנאשמים באמצעות איתור כשלים מהותיים ולהביא להקלה בענישה ואף לזיכוי מלא במקרים המתאימים.

כיצד בוחרים עורך דין תאונות דרכים בירושלים?

עורך דין תאונות דרכים בירושלים - accidents-adv

בעת קבלת הזמנה לדין בגין מעורבות בתאונת דרכים בירושלים כדוגמת: תאונת אופנוע, תאונת דרכים עם הולך רגל, תאונת קורקינט חשמל, או שמא בהגשת תביעת פיצויים בגין פציעה פיזית שנגמרה כתוצאה מהתאונה, יש להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מקצועי בירושלים. חשוב לזכור כי מדובר בעיר גדולה ומרובה בעורכי דין, ועל כן יש לשים לב לטיפים הבאים:

  • תחום ההתמחות של עו"ד – מכיוון שתחום התעבורה בפני עצמו הינו תחום מורכב ומסועף, חשוב לוודא כי עורך הדין אינו עוסק בתחומים נוספים. חשוב להבין כי לתחום התמחותו של עורך הדין השפעה רבה על ניהול התיק בעניינכם והתוצאה שתתקבל.
  • זמינות – תאונת דרכים הינה חוויה טראומתית ועל כן רבים מן המעורבים בתאונה נוטים לבצע טעויות מהותיות אשר עשויות לעלות להם ביוקר בהמשך. לכן חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בסמוך לתאונה ככל הניתן! עו"ד שאינו זמין עבורכם במעמד שכזה כנראה שאינו הבחירה הנכונה.
  • בקיאות – אנו ממליצים להיכנס לאתר האינטרנט של עורך הדין ולקרוא מאמרים שנכתבו בשמו ולהבין האם הוא בקיא בתחום תאונות הדרכים. בנוסף, מומלץ לקיים פגישה פרונטאלית עם עורך הדין ולהתרשם מבקיאותו במעמד הפגישה.
עורך דין תאונות דרכים בירושלים
עורך דין תאונות דרכים בירושלים

נדרשים להגיע לביהמ"ש לתעבורה בירושלים? כל הפרטים

במקרה שביצעתם עבירת תנועה חמורה באזור ירושלים והסביבה או שמא קיבלתם דו"ח ברירת משפט והגשתם בקשה להישפט, תידרשו לעמוד לדין בפני שופט בבית המשפט לתעבורה בירושלים! כך גם במקרים בהם הייתם מעורבים בתאונת דרכים(בד"כ עם נפגעים). חשוב לזכור כי הליך משפטי בתעבורה הינו הליך פלילי לכל דבר ועניין ועל כן חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בירושלים הבקיא ברזי הדינים השונים. להלן כל המידע העדכני אודות ביהמ"ש בירושלים:

כתובת בית המשפט: נגישות: מס' פקס: מרכז המידע:
בית הדפוס מס' 12 – ירושלים קיימת נגישות מלאה בבית המשפט 02-5010290

 

לשאלות נוספות ניתן לפנות למרכז המידע במס' : 077-2703333

יש לציין כי, בסמכותו של בית המשפט לפסוק עונשים חמורים ומהותיים לרבות: פסילת רישיון הנהיגה בפועל / על תנאי, לחייב את הנאשם בקנס כספי ואף להורות על מאסר בפועל במקרים המתאימים, לכן אין להקל ראש בדבר.

מעוניינים לבצע פעולה בנושא רישוי הנהיגה והרכב? להלן משרדי הרישוי בירושלים והסביבה

למשרד הרישוי תפקידים רבים הנוגעים לרישיון הנהיגה שלכם, למשל: במקרה שהייתם מעורבים בתאונת דרכים ונדרשתם להפקיד את רישיון הנהיגה שלכם בביהמ"ש, בתום הפסילה עליכם לגשת למשרד הרישוי בכדי להשיבו אליכם ואף בכדי לוודא האם אתם נדרשים בביצוע אמצעי תיקון לשם החזרת הרישיון. בנוסף, משרד הרישוי נותן מענה בכל הנושאים הנוגעים לרישוי הרכב והנהיגה לרבות: תדפיס נקודות עדכני, היסטוריה אודות הרכב, תשלום אגרות, קורסי נהיגה מונעת וכן הלאה.

להלן הפרטים אודות משרד הרישוי הממוקמים בירושלים והסביבה:

כתובת משרד הרישוי: שעות קבלת קהל: נגישות:
בניין כדורי(תלפיות) רחוב האומן 10, ירושלים ימים א'-ה': 08:00-13:00
יום ג': 15:30-17:30
קיימת נגישות חלקית במקום.
בית כי"ח, אגריפס 42, ירושלים ימים א'-ה': 08:00-13:00
יום א': 15:30-17:30
יש נגישות מלאה.
קרית ארבע ימים א'-ה': 08:00-13:00 לא קיימת נגישות

לחצו כאן למידע נוסף אודת משרד הרישוי בירושלים תלפיות

לחצו כאן לעוד בנושא משרד הרישוי בבית כי"ח ירושלים.

מידע אודות תחנות המשטרה הממוקמות בירושלים

נפצעתם בתאונת דרכים? עליכם לגשת לתחנת המשטרה הסמוכה לזירת התאונה ולעדכן אודות התרחשות התאונה. בתום יציאתכם מתחנת המשטרה יונפק לך אישור אותו עליכם לשמור לעת הצורך למשל: אם אתם מעוניינים להגיש תביעת פיצויים בגין הנזק הפיזי שנגרם לך כתוצאה מהתאונה תידרשו להציג לחברת הביטוח אישור מהמשטרה אודות התאונה. לכן, חשוב לגשת לתחנת המשטרה בסמוך להתרחשות התאונה ככל הניתן.

בנוסף, המעורבים בתאונה עשויים להיות מזומנים לתחנת המשטרה לחקירה באזהרה, כאשר לחקירה זו משמעות רבה על חייהם. לאור האמור, ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי בנושא תחנות המשטרה בירושלים לרבות:

כתובת תחנת המשטרה: טלפון ליצירת קשר:
מחנה יהודה מס' 6 – ירושלים 02-6244744
גבעת זאב – ירושלים 02-5888360
מעונות אידלסון מס' 44 – ירושלים 02-5816878
כורש מס' 14 – ירושלים 02-6225555
מרחב קדם, שועפט 11 – ירושלים 02-5690400
תחנה מרכזית רחוב יפו 224 – ירושלים 02-5387267
תחנה שפט ברחוב לאה גולדברג 1 – ירושלים 02-5848222
מחוז ירושלים רחוב חשין 1 02-5391111
הר זיתים – ירושלים 02-9668423
מרחב מוריה רחוב הסדנא 14 – ירושלים 02-5683222
תחנה שלום רחוב צלאח א דין מס' 1 – ירושלים 02-6207459
קרית הלאום רחוב שדרות יצחק רבין – ירושלים 02-5877145
מרחב דוד, כיכר עומר כתב – ירושלים העתיקה 02-9706444
תחנה בנימין – ירושלים 02-9706444

לבחירת עורך הדין חשיבות רבה על רישיונכם, וכן על חייכם באופן כללי. בהתאם לכך חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים המתמחה בתחום! ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים במאמר המלא, לחצו כאן.
ייצוג עצמי בבית משפט לתעבורה הינו מומלץ כלל, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בכתב אישום בגין מעורבות בתאונת דרכים. לביהמ"ש סמכות להטיל עונשים רבים ובהתאם לכך חשוב להיעזר בייצוג משפטי מקצועי והולם.
דוגמאות לתיקי תאונות דרכים בהם סייענו

 מייל אישי: [email protected]

 מייל אישי: [email protected]

עוד בנושא

עורך דין תאונות דרכים במודיעין

בתי המשפט לתעבורה במדינת ישראל נוקטים בעמדה נוקשה עם נהגים הנאשמים בביצוע עבירות תנועה כדוגמת נהיגה בשכרות, נסיעה במהירות מופרזת, חציית צומת באור אדום וכן

עורך דין תאונות דרכים בבית שמש

תושבי בית שמש והסביבה? בשנים האחרונות ניתן לראות כי כבישי ישראל הינם מוכי אסון! תאונות מרובות, נפגעים ואף אובדן נפשות. בהתאם לכך כל אחד מאיתנו

עורך דין תאונות דרכים במודיעין

בתי המשפט לתעבורה במדינת ישראל נוקטים בעמדה נוקשה עם נהגים הנאשמים בביצוע עבירות תנועה כדוגמת נהיגה בשכרות, נסיעה במהירות מופרזת, חציית צומת באור אדום וכן

עורך דין תאונות דרכים בבית שמש

תושבי בית שמש והסביבה? בשנים האחרונות ניתן לראות כי כבישי ישראל הינם מוכי אסון! תאונות מרובות, נפגעים ואף אובדן נפשות. בהתאם לכך כל אחד מאיתנו