עורך דין תאונות דרכים מומלץ

רק בשנת 2021 נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 361 בני אדם. נתון זה מציג עליה חדה במספר ההרוגים בהתייחס לשנים קודמות, ולכן על כל אחד מאיתנו – נהגים, הולכים רגל או נוסעים, להכיר את החוק ואת דרכי ההתמודדויות במצבים שכאלו. בעת התרחשות תאונת דרכים קיימים שני אפיקים שונים העומדים בפני הנהג: האפיק הפלילי, האפיק הנזיקי. בשני המצבים הנ"ל, חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מומלץ בכדי לקבל ייצוג מקצועי והולם.

 

להאזנה למאמר לחצו כאן:

 

איך יודעים כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים מומלץ?

שקיבלתם כתב אישום בגין גרימת תאונת דרכים אתם צפויים לענישה מחמירה החל מפסילת רישיון הנהיגה שלכם לפרק זמן ממושך, קנס כספי ואף מאסר בפועל(בהתאם לנסיבות), לכן לבחירת עורך הדין קיימת חשיבות רבה על חייכם, ולכן אין להקל ראש בדבר. בהתאם לכך ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים אשר יסייעו לכם בבחירה נכונה של עורך דין תאונות דרכים:

  1. תחום העיסוק – הקפידו לוודא כי תחום העיסוק של עורך הדין הוא בתחום התעבורה בלבד וכי אינו עוסק בתחומים נוספים. חשוב להבין כי מדובר בתחום רחב, מורכב ומסועף ועל כן קיימת חשיבות להכיר את כל חוקיו ודיניו.
  2. ניסיון – חשוב לבדוק כמה שנים עוסק עורך הדין בתחום התעבורה, והאם הוא התנסה בתיקים הדומים לשלכם. במקרה שהתשובה היא חיובית, הינכם רשאים לבקש ולראות פרוטוקולים(באתר האינטרנט שלו או שמא באופן פרונטלי) בכדי לראות מה התוצאה הסופית שהתקבלה בעניינם. לניסיונו של עורך הדין תפקיד חשוב בהיכרות עם הערכאות השונות ואופן בחירת דרכי הפעולה.
  3. זמינות ויעילות – אנו נוטים לראות טעויות רבות אשר נעשות על ידי המעורבים בתאונה בשלבים המוקדמים. טעויות אלו לרוב נובעות מבלבול, חוסר הבנה ולחץ, לכן חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין בסמוך לתאונה ככל הניתן. בהתאם לכך על עורך הדין לגלות זמינות ויעילות ולכוון אותכם בצורה הנכונה ביותר בהתאם למצבכם.
עורך דין תאונות דרכים מומלץ
עורך דין תאונות דרכים מומלץ

מהם תחומי העיסוק של עורך דין תאונות דרכים מומלץ?

חשוב להבין כי התרחשותן של תאונות דרכים נובעות לרוב בגין ביצוע עבירת תנועה כזאת או אחרת. לכן על עורך הדין להתמצות בכל תחומי העיסוק בתחום התעבורה, לרבות:

עבירות תנועה: השלכותיהן של עבירות התנועה על תאונות דרכים:
נהיגה בשכרות(סמים / אלכוהול) נהיגה בשכרות הינה עבירת תנועה חמורה אשר עשויה לרוב לגרום להתרחשותן של תאונות דרכים ואף כאלו המוגדרות כקטלניות! בהתאם לכך חשוב שעורך הדין יהיה בקיא בכל הנוגע לעבירת נהיגה בשכרות לרבות: נהלים, ממצאים אודות מכשיר הינשוף וכן הלאה.
נהיגה במהירות מופרזת עבירת נהיגה במהירות מופרזת הינה עבירה מדורגת המכילה 4 דרגות שונות החל מקנס כספי, נקודות תעבורה ואף הזמנה לדין. נהגים הנוסעים במהירות מופרזת עשויים לגרום לתאונת דרכים ולכן גם במקרה דנן חשוב לעורך הדין לגלות בקיאות בנושא.
אי ציות לרמזורים(נסיעה באור אדום) תאונות רבות נגרמות בגין נסיעה ברמזור של אדום. בהתאם לכך על עורך הדין לגלות בקיאות בנושא, בכדי לדעת להעניק ייצוג ראוי והולם לנהגים הנאשמים.
אי ציות לתמרורים השונים ניתן לראות כי תאונות דרכים עשויות להתרחש בגין אי ציות לתמרורים השונים כדוגמת: אי מתן זכות קדימה, תמרור עצור, תמרורים המורים על מהירות הנסיעה וכן הלאה.

 

האם קיים צורך בהסתייעות על ידי עורך דין תאונות דרכים בתביעת פיצויים?

עורך דין תאונות דרכים מומלץ

בעת התרחשות תאונת דרכים בה נגרם נזק גופני לאדם, זכאי הנפגע לקבל פיצויים מכוח חוק הפלת"ד. תביעת הפיצויים מוגשת לחברת ביטוח החובה של הרכב ובנוסף, במקרה שהתאונה התרחשה במסגרת העבודה רשאי הנפגע להגיש תביעת פיצויים גם למוסד לביטוח לאומי.

לאור העבודה כי מדובר בגופים גדולים וממלוחים חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים הבקיא בתביעות פיצויים. עורך דין מיומן ידע לנהל עבורכם את התביעה בצורה הנכונה והטובה ביותר, וכתוצאה מכך למקסם עבורכם את סכום הפיצויים ככל הניתן.

כיצד עורך דין תאונות דרכים עשוי להטיב עם הנהגים הנאשמים בגרימת תאונה?

בהתאם לנתונים העגומים, כל אדם עשוי למצוא את עצמו מעורב בתאונת דרכים בשלב כזה או אחר במהלך חייו. לכן, חשוב לדעת מהן ההשלכות הצפויות לנהגים הנאשמים בגרימת תאונת דרכים וכיצד ניתן להתמודד בצורה הטובה ביותר בהתאם לנסיבות. חשוב להבין כי נהגים אלו צפויים לענישה מחמירה לרבות:

  • קנס כספי.
  • שלילת רישיון הנהיגה הן בפועל והן על תנאי.
  • מאסר על תנאי, מאסר בפועל, עבודות שירות.
  • נקודות תעבורה.

בנוסף, לאחר הרשעה במשפט שכזה עשוי להעמיד לנהג הנאשם אמצעי תיקונים נוספים מטעם משרד הרישוי כדוגמת ביצוע מבחן עיוני, מבחן מעשי, מבדקים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים, קורסי נהיגה(בסיסי / ייעודי) וכן הלאה. לאור האמור, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מקצועי ומיומן בכדי לקבל ייצוג משפטי הולם אשר עשוי להטיב עימכם במעמד המשפט, החל מקבלת הסדר טיעון מקל ועד לזיכוי מלא מן העבירה המיוחסת לנהג הנאשם.

עורך דין תאונות דרכים מומלץ – אקסידנט המרכז המשפטי לתאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מומלץ

אקסידנט המרכז המשפטי לתאונות דרכים מכיל צוות של עורכי דין מקצועיים המתמחים בתחום תאונות הדרכים בליווי בוחני תנועה מנוסים ומיומנים. לצוות אקסידנט הצלחות רבות בייצוג נהגים הנאשמים בגרימת תאונת דרכים ואף בתביעות פיצויים מול הגורמים השונים הן מול חברת הביטוח והן מול המוסד לביטוח לאומי.

במקרה שאתם צפויים להליך משפטי בגין קבלת כתב אישום או שמא הינכם מעוניינים להגיש תביעת פיצויים, הסתייעו בשירותיהם של צוות אקסידנט – המרכז המשפטי לתאונות בדרכים, בכדי להבטיח לעצמכם ייצוג מקצועי והולם.

זכרו, ייצוג עצמי אינו מהווה תחליף ראוי לייצוג בידי עורך דין תאונות דרכים מנוסה ומיומן. תחום התעבורה הינו רחב ומורכב ובהתאם לכך מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין בעת הצורך. אנו דוגלים ביחס אישי לכלל לקוחותינו, שיקוף מלא, מקצועיות ואמינות.

 

 

חשוב להבין כי בחירה נכונה של עורך דין, עשויה להטיב עימכם משמעותית! בהתאם לכך ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחירה נכונה של עורך דין תאונות דרכים מומלץ. לרשימה המלאה, במאמר.
בהחלט! עורך דין תאונות דרכים מקצועי ידע להעניק לנהגים הנאשמים ייצוג משפטי ראוי והולם אשר עשוי להביא להקלה בענישה החל מקבלת הסדר מקל ועד לזיכוי מלא מן האשמה. לעוד בנושא, באתר.
דוגמאות לתיקי תאונות דרכים בהם סייענו

 מייל אישי: [email protected]

 מייל אישי: [email protected]

עוד בנושא

לבחור בעורך הדין הנכון לכם

תמיד חשוב לשכור את עורך הדין המתאים ביותר להתמודדות עם התיק שלכם. עורכי הדין מבינים היטב את התהליך המשפטי הקשור לתחום המומחיות שלהם. לכן, כדי

שכר טרחת עורך דין תאונות דרכים

מתחילת שנת 2021 התרחשו למעלה מ-8500 תאונות דרכים ברחבי מדינת ישראל בדרגות חומרה שונות, כאשר מתוכן נהרגו למעלה מ330 בני אדם. בהתאם לנתון העגום ולעלייה

עורך דין תאונות אופנוע

תאונות אופנוע הן תופעה מוכרת בכבישים, לרוב הן תאונות קשות ביותר הגורמות לפציעות קשות ואף להרג. האופנועים אמנם מהווים רק 4% מכלל כלי הרכב בישראל,

לבחור בעורך הדין הנכון לכם

תמיד חשוב לשכור את עורך הדין המתאים ביותר להתמודדות עם התיק שלכם. עורכי הדין מבינים היטב את התהליך המשפטי הקשור לתחום המומחיות שלהם. לכן, כדי

שכר טרחת עורך דין תאונות דרכים

מתחילת שנת 2021 התרחשו למעלה מ-8500 תאונות דרכים ברחבי מדינת ישראל בדרגות חומרה שונות, כאשר מתוכן נהרגו למעלה מ330 בני אדם. בהתאם לנתון העגום ולעלייה

עורך דין תאונות אופנוע

תאונות אופנוע הן תופעה מוכרת בכבישים, לרוב הן תאונות קשות ביותר הגורמות לפציעות קשות ואף להרג. האופנועים אמנם מהווים רק 4% מכלל כלי הרכב בישראל,