עורך דין תאונות דרכים בשדרות

בשנים האחרונות כבישי ישראל הפכו להיות שטח מוכה אסון! מאות תאונות בשנה, נפגעים בעלי פציעות שונות ואף אובדן נפשות. כל אחד מאיתנו עשוי למצוא את עצמו מעורב בתאונת דרכים בשלב כזה או אחר ועל כן חשוב לדעת בפני מה אתם צפויים. אנו נתקלים בלא מעט מקרים בהם נהגים המעורבים בתאונת דרכים אינם מסתייעים בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בשדרות ובכלל הארץ מכיוון שהם מאמינים בחפותם, יחד עם זאת חשוב להבין כי תחום התעבורה הינו תחום פלילי ולכן טווח העונשים הוא רחב. עורך דין תאונות דרכים בשדרות ייבחן עבורכם את חומר הראיות כנדרש ויגיע להסדר מקל עם התביעה ואף עשוי להביא לזיכוי מלא מן האשמה המיוחסת לכם.

עורך דין תאונות דרכים בשדרות
עורך דין תאונות דרכים בשדרות

חשיבות הייצוג המשפטי בעת התרחשות תאונת דרכים

כפי שצוין בהקדמה, נהגים רבים נוטים להאמין כי אינם זקוקים לייצוג משפטי בעת התרחשות תאונת דרכים מכיוון שהם מאמינים בחפותם. חשוב להבין כי בסמכותו של השופט בביהמ"ש לתעבורה לפסוק על סנקציות רבות ומשמעותיות לרבות: שלילת רישיון הנהיגה בפועל או על תנאי, קנסות כספיים, נקודות תעבורה, עבודות שירות, מאסר על תנאי ואף מאסר בפועל.

עורך דין תאונות דרכים בשדרות - accidents-adv

יש לציין כי אדם מן היישוב לא יוכל לאמוד על כשלים בראיות התביעה, ולכן חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בשדרות הבקיא ברזי הדינים השונים. עו"ד תאונות דרכים בשדרות יידע לבחון את ראיות התביעה בצורה מקצועית ומקיפה, לאתר כשלים מהותיים ובהתאם לכך להביא לתוצאה טובה לנהג הנאשם החל מהקלה בענישה ועד לזיכוי מלא מייחוס העבירה וזאת בהתאם לנסיבות התאונה ותוצואתיה לרבות: גרם מוות ברשלנות בתאונת דרכים, תאונת דרכים עצמית, חבלה של ממש וכן הלאה. בעת בחירתכם שימו לב כי עורך הדין הינו מתמחה בתחום התעבורה בלבד ואינו עוסק בתחומים נוספים, תחום התמתחותו עשויה להעיד על בקיאותו בנושא.

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים בשדרות

מצאתם מודעה של עורך דין בעיתון? קיבלתם המלצה מבני משפחה או מקורבים? ראיתם פרסום ברשתות החברתיות? המתינו עם בחירתכם ואל תפעלו באופן פזיז. חשוב להבין כי לבחירת עורך הדין תאונות דרכים בשדרות חשיבות רבה על חייכם ולכן אין לקבל החלטה שכזאת על "רגל אחת". מעוניינים להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בשדרות? קבלו מאיתנו מספר המלצות לבחירה נכונה:

  1. זמינותו של עורך הדין – בעת התרחשות תאונת דרכים בשדרות והסביבה, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין הממוקם קרוב אליכם גיאוגרפית ממספר סיבות, ראשית מעורבות בתאונת דרכים עשויה לגרום בקרב המעורבים ללחץ ובלבול. כתוצאה מהתחושות הללו עשויים המעורבים לבצע טעויות מהותיות ולכן חשוב להיעזר בעורך דין בסמוך לתאונה ככל הניתן. על עורך הדין להיות זמין עבורכם ולייעץ לכם החל מהשלב הראשוני ובכך למנוע ממכם לבצע טעויות אשר עשויות לעלות לכם ביוקר בהמשך.
  2. בקיאותו בתחום – יש לוודא מול עורך הדין מהו תחום עיסוקו, בנוסף מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט שלו ולוודא שאכן כך הדבר. תחום התעבורה הינו תחום רחב, מסועף ומורכב, לכן חשוב שעורך הדין יהיה בקיא בתחום התעבורה בלבד! עו"ד הבקיא ברזי הדינים השונים עשוי לסייע לכם להתמודד עם התיק שמתנהל נגדכם, ולהקל על מצבכם ככל הניתן.
  3. קיום פגישה – חשוב לקיים פגישה עם עורך הדין, לשאול אותו אודות המקרה שלכם ולראות כיצד עורך הדין יגיב לנושא. בעת הפגישה תוכלו להתרשם מניסיונו של עורך הדין ובקיאותו בנושא.

משרדי הרישוי מחוז דרום, היכן ממוקמים הסניפים ומהן שעות הפעילות

מעוניינים לבצע פעולה אודות רישוי הנהיגה והרכב? עליכם לזמן תור במשרד הרישוי הנבחר באמצעות אחת מהדרכים הבאות:

  • יישומון(אפליקציה) – MYVISIT
  • דרך המוקד הטלפוני של משרד הרישוי – 5678*
  • באתר משרד התחבורה

חשוב להבין כי לא יינתן שירות במשרדי הרישוי השונים במקרה שלא נקבע תור מראש, לכן חשוב להקפיד ולקבוע תור כנדרש(עד 14 ימים טרם מועד הפגישה). להלן המידע המעודכן אודות משרדי הרישוי מחוז דרום:

כתובת משרד הרישוי: שעות קבלת קהל:
רחוב הרימון 70 – קרית גת משרד הרישוי פועל בין הימים:

א', ג', ד', ה' בין השעות: 08:30-13:00

רחוב הרותם – בית הררי , דימונה ימים א' ד'-ה' בין השעות: 08:00-13:00

יום ג', בין השעות: 08:00-13:00

ובשעות הצהריים 16:00-18:00

רחוב כצנלסון 11 – אופקים שעות הפעילות בימים א' ו-ג': 08:30-13:00
רחוב מנוף 5, עמק שרה – באר שבר ימים א'-ה' בין השעות: 08:00-13:00

בנוסף, ביום ג' הסניף פועל

בשעות הצהריים : 15:30-17:30

 

עמדת שירות עצמי באזור דרום, להלן הפרטים

טרם הגעתכם למשרד הרישוי, מומלץ לבדוק האם הפעולה אותה אתם מעוניינים לבצע ניתנת לעשייה בעמדת השירות העצמי, להלן: הרשיומט. עמדת הרשיומט הינה עמדה המאפשרת ביצוע פעולות בתחום התחבורה לרבות: חידוש רישיון נהיגה ורכב, תדפיס נקודות תעבורה, מידע אודות העבר של הרכב, תשלום אגרות, הנפקת כפל רישיון נהיגה וכ"ו.

חשוב לדעת כי עליכם להגיע עם כרטיס אשראי על שמכם בלבד, בכדי לבצע את הפעולה הנדרשת מכיוון שהאשראי מהווה אמצעי זיהוי. במקרה שאין ברשותכם כרטיס אשראי על שמכם לא תוכלו לבצע את הפעולה בעמדת הרשיומט, ולכן תידרשו לזמן תור למשרד הרישוי. להלן הפרטים אודות עמדות הרשיומט במחוז דרום:

כתובת עמדת הרשיומט: שעות פעילות: נגישות: טלפון ליצירת קשר:
רחוב סמטת הפלדה מס' 1 – שדרות עמדת הרשיומט פועלת

בכפוף לשעות הפעילות של

סניף הסופר פארם הנ"ל

לרבות: א'-ה': 08:30-22:00
יום ו' : 08:00-16:00

ש': במוצאי השבת

(חצי שעה לאחר יציאת השבת)

ועד השעה 23:30

קיימת נגישות מלאה במקום. 0778881320
סניף סופר פארם הממוקם בקניון הנגב,

רחוב שדרות הנשיאים – באר שבע.

סניף הסופר פארם פועל בימים

ובשעות הנ"ל: א'-ה': 08:00-22:00
יום ו': 08:00-16:30
ש': 19:00-23:00

סניף הסופר פארם

הנ"ל הינו בעל נגישות מלאה

0778880180

תחנת המשטרה בשדרות, באילו נסיבות תידרשו להגיע?

במקרה שהינכם מעורבים בתאונת דרכים בשדרות אתם עשויים להגיע לתחנת המשטרה ממספר סיבות שונות למשל:

  1. במקרה שנגרם לכם נזק פיזי בתאונת הדרכים, אתם זכאים לפיצויים מכוח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. את תביעת הפיצויים יש להגיש לחברת ביטוח החובה של הרכב(כמובן שיש שוני בין נוסע / נהג / הולך רגל). בעת הגשת תביעת הפיצויים תידרשו להציג בפני חברת הביטוח מספר מסכמים לרבות: מסמכים רפואיים, תלושי שכר וכן אישור מהמשטרה אודות התרחשות תאונה! לכן, כל אדם שנפגע בתאונת דרכים נדרש להגיע לתחנת המשטרה ולדווח על פגיעתו מהתאונה, את האישור המתקבל יש לשמור היטב.
  2. בעת התרחשות תאונה דרכים, בדרך כלל עם נפגעים, בוחנת המשטרה את הממצאים בזירה ואף נעזרת בבוחן תנועה מטעמה. בשלב לאחר מכן, עשויה משטרת ישראל לזמן את המעורבים בתאונה לחקירה בתחנת המשטרה כאשר בסופה יוחלט האם יוגש כנגד המעורבים בתאונה כתב אישום או שמא יוחלט לסגור את התיק. חשוב להבין כי לחקירה הנ"ל משמעות רבה על חייכם, לאור הסנקציות הרבות הקיימות לביהמ"ש לכן, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים הבקיא בתחומו בכדי לקבל ייעוץ ראוי והולם טרם החקירה.

לאור האמור, אם הינכם מזומנים לתחנת המשטרה בשדרות, להלן הפרטים המעודכנים אודות התחנה הנ"ל:

כתובת תחנת המשטרה: טלפון ליצירת קשר:
רחוב הרצל 61 – שדרות 08-6620444

היות ומדובר בחוויה טראומתית קשה, אנו ממליצים להיעזר בעורך דין תאונות דרכים באופן מידי! עו"ד מקצועי ידע לכוון ולהדריך בצורה הטובה ביותר ובהתאם לכך למזער עבורך נזקים עתידיים, לעוד בנושא במאמר.
היות וקיים ריבוי של עורכי דין בשוק העבודה, חשוב לדעת כיצד לבחור נכון. לבחירת עורך הדין משמעות רבה על חייכם ולכן אין להקל ראש בדבר! טיפים לבחירת עו"ד במאמר המלא.
דוגמאות לתיקי תאונות דרכים בהם סייענו

 מייל אישי: [email protected]

 מייל אישי: [email protected]

עוד בנושא

עורך דין תאונות דרכים בערד

העיר ערד השוכנת בדרום הארץ, מלווה גם היא בתאונות דרכים אשר מתרחשות לצערנו הרב מדי יום. חשוב להבין כי גם ערים הממוקמות בקצוות הארץ הן

עורך דין תאונות דרכים באשקלון

"לי זה לא יקרה", "אני נהג זהיר", "בחיים לא קיבלתי אפילו דו"ח תנועה", אם המשפטים האלו נשמעים לכם מוכרים, אתם לא לבד. אנשים רבים נוטים

עורך דין תאונות דרכים בקריית גת

מעורבות בתאונת דרכים בקריית גת עשויה להיות בעלת השלכות רבות על הנהגים הנאשמים בגרימת התאונה. כיום, התרחשותן של תאונות דרכים ברחבי הכבישים בישראל נהפך לצערנו

עורך דין תאונות דרכים באילת

רק בשנת 2021 נהרגו למעלה מ330 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי כבישי ישראל ואלפים נפצעו בדרגות חומרה שונות. בהתאם לנתונים העגומים, כל אדם לרבות: נוסע,

עורך דין תאונות דרכים בערד

העיר ערד השוכנת בדרום הארץ, מלווה גם היא בתאונות דרכים אשר מתרחשות לצערנו הרב מדי יום. חשוב להבין כי גם ערים הממוקמות בקצוות הארץ הן

עורך דין תאונות דרכים באשקלון

"לי זה לא יקרה", "אני נהג זהיר", "בחיים לא קיבלתי אפילו דו"ח תנועה", אם המשפטים האלו נשמעים לכם מוכרים, אתם לא לבד. אנשים רבים נוטים

עורך דין תאונות דרכים בקריית גת

מעורבות בתאונת דרכים בקריית גת עשויה להיות בעלת השלכות רבות על הנהגים הנאשמים בגרימת התאונה. כיום, התרחשותן של תאונות דרכים ברחבי הכבישים בישראל נהפך לצערנו

עורך דין תאונות דרכים באילת

רק בשנת 2021 נהרגו למעלה מ330 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי כבישי ישראל ואלפים נפצעו בדרגות חומרה שונות. בהתאם לנתונים העגומים, כל אדם לרבות: נוסע,