עורך דין תאונות דרכים בערד

העיר ערד השוכנת בדרום הארץ, מלווה גם היא בתאונות דרכים אשר מתרחשות לצערנו הרב מדי יום. חשוב להבין כי גם ערים הממוקמות בקצוות הארץ הן בצפון והן בדרום, אינן חסינות מתאונות דרכים ועל כן יש להבין מהן ההשלכות הצפויות לכם בעת מעורבות בתאונה. כל אדם לרבות נהג, נוסע או הולך רגל, עשוי למצוא את עצמו ביום בהיר מעורב בתאונת דרכים הן בצד הפוגע והן בצד הנפגע. יש לציין כי בעת התרחשות תאונה עשויים להיגרם מספר נזקים הן לגוף והן לרכוש, כאשר כל נזק נושא איתו השלכות מהותיות. במקרה שהינכם מעורבים בתאונה בה נגרם לכם נזק גופני או שמא הוגש נגדכם כתב אישום בגין גרימת התאונה, הסתייעו בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בערד בכדי להבטיח לעצמכם הגנה משפטית ראויה והולמת.

 

 

נפצעתם בתאונת דרכים בערד והסביבה? כך עורך דין תאונות דרכים בערד יוכל לסייע לכם

טרם נדון על הסתייעות בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בערד בעת פציעה, חשוב להבין כי בעת התרחשות תאונת דרכים בה נגרמו נזקים פיזיים למעורבים בתאונה, עשויים הנפגעים לחוות קושי כלכלי בגין אובדן ימי עבודתם בעקבות פציעתם. בנוסף, ממחקרים שעולים ניתן לראות כי בשלב הראשוני עשויים הנפגעים בתאונה שלא לחוש בכאבים אודות האדרנלין הזורם בגופם, אך בשלבים מאוחרים יותר עשויות להתגלות בעיות רפואיות חדשות. לאור ההשלכות המהותיות, שירותיו המקצועיים של עורך דין תאונות דרכים בערד הבקיא בהגשת תביעות פיצויים ובהתמודדות מול חברות הביטוח או / ו המוסד לביטוח לאומי תסייע לכם. עורך הדין תאונות דרכים בערד ינהל עבורכם את כל הליך התביעה, יגיש את המסמכים המבוקשים ואף יבצע משא ומתן לגבי סכום הפיצויים בעניינכם.

בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, עליכם לדעת כי עורך דין תאונות דרכים בערד גובה את שכר הטרחה שלו מסכום הפיצויים הסופי שנפסק בעניינכם לפי מספר אחוזים הקבוע בחוק. כך נקבע אחוז שכרו של עורך הדין בתביעתכם:

אחוז שכר הטרחה של עורך דין בתביעת פיצויים: באיזה תרחיש:
8% פלוס מע"מ כחוק, מסכום הפיצויים כאשר עורך הדין מצליח להגיע להסכם עם חברת הביטוח אודות סכום הפיצויים, וזאת ללא הגשת תביעה לבית המשפט, שכרו יעמוד על 8% מן הסכום שייפסק.
11% בתוספת מע"מ במקרה שחברת הביטוח לא הייתה מעוניינת להגיע להסכם, ובהתאם לכך הוגשה תביעה לביהמ"ש, שכרו של עורך הדין יעמוד על 11% + מע"מ מהסכום הסופי.
13% בתוספת מע"מ כאשר ניתן פסק דין בעניין תביעת הפיצויים, שכר הטרחה של עו"ד הינו 13 אחוזים בתוספת מע"מ מסכום הפיצויים הסופי שנפסק לטובת הנפגע.

 

עורך דין תאונות דרכים בערד
עורך דין תאונות דרכים בערד

 

הוגש נגדכם כתב אישום בגין מעורבת בתאונה? הסתייעו בשירותיו של עו"ד תאונות דרכים בערד

חשוב להבין כי תאונת דרכים עשויה להתרחש ממספר סיבות כדוגמת: שימוש במכשיר הנייד במהלך הנהיגה, נסיעה במהירות מופרזת, אי הקפדה על התמרורים, נהיגה בשכרות(סמים / אלכוהול), וכן בגין סיבות רבות אחרות. במסמך כתב האישום ניתן לראות את העבירות המיוחסות לכם לרבות: נהיגה בקלות דעת, חבלות של ממש, נהיגה רשלנית וכ"ו.

כל עבירה המיוחסת לנהג הנאשם נושאת עימה עונשים שונים בבית המשפט החל מקנסות כספיים, פסילת רישיון הנהיגה ואף מאסר בפועל! לכן, חשיבות רבה לבחירת עורך דין תאונות דרכים בערד הבקיא בתחום התעבורה, ובכך להבטיח לעצמכם הגנה משפטית מקסימאלית בביהמ"ש. עורך דין תאונות דרכים בערד מיומן ידע לבחון את חומר הראיות הקיים ואף ייעזר בשירותיו של בוחן תנועה מטעמו, בכדי לאתר כשלים מהותיים כאלו ואחרים.

במקרה שהינכם נעזרים בייצוג משפטי על ידי עורך דין מנוסה ומיומן, הינכם עשויים לקבל הסדר טיעון מקל ואף זיכוי מלא מן האשמה בהתאם לנסיבות התרחשות התאונה ותוצאותיה. בהתאם לכך, אין להקל ראש בדבר, יש לפנות לעורך דין תאונות דרכים בערד בסמוך לתאונה ככל הניתן!.

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים בערד?

עורך דין תאונות דרכים בערד

אנו נתקלים בלא מעט אנשים אשר נוטים לבצע בחירה של עורך דין במהירות, ללא מחשבה ומבלי להבין את חשיבות הדבר. בהתאם לכך ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבחירת עורך דין תאונות דרכים בערד:

  1. וודאו כי עורך הדין הנבחר עוסק בתחום התעבורה בלבד, חשוב להבין כי מדובר בתחום מורכב המכיל תקנות ודינים רבים ועל כן על עורך הדין לגלות בקיאות בעניין. בדיוק כפי שלא הייתם הולכים לרופא אף אוזן גרון אם יש לכם בעיה לבבית, כך לא הולכים לעורך דין שאינו מתמחה בתחום זה בלבד.
  2. בסמוך לתאונה התייעצו עם עורך דין תאונות דרכים בערד באופן מיידי! עורך דין שאינו זמין עבורכם בשעה שכזאת, כנראה שאינו הבחירה הנכונה עבורכם. יש לציין כי בשלב התרחשות התאונה, נוטים המעורבים לבצע טעויות מהותיות בגין תחושות מעורבות כאלו ואחרות כדוגמת: חרדה, לחץ, בלבול וכ"ו. לכן לייעוץ הראשוני חשיבות רבה אשר עשויה להשפיע מהותית על הלך הרוח המתנהל בעניינכם.
  3. אנו מודעים לעובדה כי מרבית האנשים עסוקים – משפחה, ילדים, עבודה וכיוצא בזה, יחד עם זאת חשוב לקיים פגישה עם עורך דין תאונות דרכים בערד מהר ככל הניתן. קיום פגישה פרונטאלית עשויה לסגור אצלכם סוגיות מהותיות הנוגעות לחששותיכם.
  4. חשוב לשאול במהלך הפגישה עם עורך הדין שאלות הנוגעות לאופן הטיפול בתיקכם, ובכך לראות האם עו"ד מגלה בקיאות בנושא ואף מעניק לכם הכוונה מקצועית. בנוסף, אתם רשאים לבקש לעיין בפרוטוקולים מתיקים שהתנהלו על ידי עורך הדין, בכדי לראות מה התוצאה שהתקבלה בעניינכם וכך לקבל אינדיקציה על אופן עבודתו ומקצועיותו של עורך הדין.
  5. הטיפ האחרון שלנו הוא – לא לתת משקל רב להמלצות הן חיוביות והן שליליות וכעת אסביר. סביר להניח כי במקרה שאדם קיבל תוצאה לא טובה בעניינו, לא תינתן המלצה חיובית אודות עורך הדין ואילו לחילופין, במקרה שאכן אדם היה מרוצה מהתוצאה שהתקבלה, אזי הוא ייתן המלצה טובה על אופן עבודתו של עורך הדין. זאת אומרת, כל אדם חווה את עורך הדין בהתייחס למקרה האישי שלו וללא כל חשיבות לבקיאותו ומקצועיותו של עורך הדין. לכן, אנו ממליצים להקשיב לקולכם האישי בלבד ולבדוק האם עורך הדין מגלה בקיאות בעניינכם, ובהתאם לכך לקבל החלטה מושכלת וראויה.

נדרשים להגיע לתחנת המשטרה בעיר ערד? כל שעליכם לדעת

ייתכן ותידרשו להתייצב בתחנת המשטרה בערד והסביבה במקרה שנפצעתם בתאונת דרכים והינכם מעוניינים בקבלת אישור אודות קרות התאונה, או שמא אתם נחשדים בגרימת התאונה ועל כן תידרשו להגיע לתחנה לצורך חקירה באזהרה. שימו לב, אם אכן זומנתם לחקירה באזהרה, אתם חשופים בפני הגשת כתב אישום חמור, בהתאם לכך חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מעורך דין תאונות דרכים מערד טרם הגעתכם למשטרה. ייעוץ ראוי והולם עשוי לעיתים למנוע את הגשת כתב האישום, או שמא להקל לכל הפחות בעבירות המיוחסות לכם. להלן הפרטים אודות תחנת המשטרה בעיר ערד וסביבתה:

כתובת תחנת המשטרה: פרטים ליצירת קשר:
רחוב יהודה מס' 45 – ערד 08-9551222
עין בוקק, נקודה ים המלח 08-9970922

 

 

 

מעוניינים לבצע פעולה בתחום רישוי הרכב והנהיגה? עמדת רשיומט בערד

במקרה שהינכם מעוניינים בחידוש רישיון הרכב / הנהיגה, הנפקת כפל רישיון במקרה של השחתה או גניבה או שמא אתם לוודא האם קיימים לחובתכם נקודות תעבורה, עמדת הרשיומט מאפשרת לכם לבצע את כלל הפעולות הנ"ל מבלי להמתין בתורים ארוכים וממושכים. עמדת הרשיומט הינה עמדת שירות עצמי הממוקמת לרוב בסניפי הסופר פארם הנבחרים, המאפשרת לכל אדם לבצע פעולה בתחום רישוי הרכב והנהיגה. חשוב לדעת כי על מבקש הפעולה להגיע עם כרטיס אשראי על שמו בלבד וזאת לצורך אימות זיהוי! להלן הפרטים אודות עמדת הרשיומט הממוקמת בערד:

כתובת עמדת הרשיומט: שעות פעילות: פרטים ליצירת קשר: נגישות:
רחוב הקנאים מס' 27 – קניון ערד ימים א'-ה': 08:30-22:30

יום ו': 08:00-17:00

שבת: 10:00-23:30

077-8880360 קיימת נגישות

 

התמודדות מול חברת הביטוח אינה פשוטה ודורשת ידע וניסיון. בהתאם לכך חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בערד ובכך להבטיח לעצמכם ביצוע הליך כנדרש ומיקסום סכום הפיצויים אליו אתם זכאים, לעוד בנושא באתר.
עליך לפנות לעורך דין תאונות דרכים בערד בהקדם האפשרי! ייצוג משפטי מקצועי והולם עשוי להבטיח לך הגנה משפטית מקסימאלית ומזעור הנזקים ככל הניתן. לטיפים בנושא, במאמר המלא.
דוגמאות לתיקי תאונות דרכים בהם סייענו

 מייל אישי: [email protected]

 מייל אישי: [email protected]

עוד בנושא

עורך דין תאונות דרכים באשקלון

"לי זה לא יקרה", "אני נהג זהיר", "בחיים לא קיבלתי אפילו דו"ח תנועה", אם המשפטים האלו נשמעים לכם מוכרים, אתם לא לבד. אנשים רבים נוטים

עורך דין תאונות דרכים בקריית גת

מעורבות בתאונת דרכים בקריית גת עשויה להיות בעלת השלכות רבות על הנהגים הנאשמים בגרימת התאונה. כיום, התרחשותן של תאונות דרכים ברחבי הכבישים בישראל נהפך לצערנו

עורך דין תאונות דרכים באילת

רק בשנת 2021 נהרגו למעלה מ330 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי כבישי ישראל ואלפים נפצעו בדרגות חומרה שונות. בהתאם לנתונים העגומים, כל אדם לרבות: נוסע,

עורך דין תאונות דרכים בשדרות

בשנים האחרונות כבישי ישראל הפכו להיות שטח מוכה אסון! מאות תאונות בשנה, נפגעים בעלי פציעות שונות ואף אובדן נפשות. כל אחד מאיתנו עשוי למצוא את

עורך דין תאונות דרכים באשקלון

"לי זה לא יקרה", "אני נהג זהיר", "בחיים לא קיבלתי אפילו דו"ח תנועה", אם המשפטים האלו נשמעים לכם מוכרים, אתם לא לבד. אנשים רבים נוטים

עורך דין תאונות דרכים בקריית גת

מעורבות בתאונת דרכים בקריית גת עשויה להיות בעלת השלכות רבות על הנהגים הנאשמים בגרימת התאונה. כיום, התרחשותן של תאונות דרכים ברחבי הכבישים בישראל נהפך לצערנו

עורך דין תאונות דרכים באילת

רק בשנת 2021 נהרגו למעלה מ330 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי כבישי ישראל ואלפים נפצעו בדרגות חומרה שונות. בהתאם לנתונים העגומים, כל אדם לרבות: נוסע,

עורך דין תאונות דרכים בשדרות

בשנים האחרונות כבישי ישראל הפכו להיות שטח מוכה אסון! מאות תאונות בשנה, נפגעים בעלי פציעות שונות ואף אובדן נפשות. כל אחד מאיתנו עשוי למצוא את